وبلاگ شهر

شهر من و شهر تو = شهر ما

وبلاگ شهر

شهر من و شهر تو = شهر ما

همه به یک هدف می اندیشیم و آن هم پیشرفت و آبادانی شهرمان است .

شهر من ،شهر تو مشکلاتی دارد، محرومیت و امکانات کمی دارد ، اما مثل اینکه قرار است در سال جدید این مشکلات کمتر شود و امکانات و رفاه ما بیشتر شود ، پس سال 1387سال خوبی برای ماست ،و از سال شکوفایی و نوآوری چیزی کمتر از اینها نباید انتظار داشت .
در سال شکوفایی و نوآوری همه نو و تازه می شوند همه دگرگون و حالی به حال دیگر می شوند ، همه سختکوش و در پی پیشرفت و آبادانی شهر خود، کاری می کنند
خلاصه ما در سالی هستیم که دیگر من به تو و تو به من از کمبودهای شهرمان اعتراض نمی کنیم ، بلکه اعتراض خود را به گوش مسئولان آن هم هر چه به دفعات بیشتر و با تعداد بیشتر انجام می دهیم به به ، به به
ما دولت به ما بودجه و پول بدهد ،خودمان شهر را اباد می کنیم و به طرح ها نظارت می کنیم ، میگی نه خب ببین و تماشا کن .بعضی ها می گویند شهر ما اگر پیشرفت نمی کند چونکه مسئولانی بی عرضه و نا لایق دارد و شاید هم بودجه ندارد ولی من که فکر نمی کنم دزدی در کار آنها باشد ولی به هر حال ما باید بدانیم وقتی دولت این همه بودجه ، پول ویا ثروت از نفت و غیره بدست می آورد چرا بعضی از شهرهای ما از شهرهای پاکستان و افغانستان و عراق و بعضی کشورهای فقیر فقط کمی بهتر است .
جوانان به تفریح و سرگرمی و امکانات نیاز دارند و همین کمبودها باعث شده به جای اینکه در شهر بمانند و حق خود را بگیرند به شهر های پیشرفته تر بروند و می گویند اعتراض سودی ندارد کسی حرف ما را گوش نمی دهد . ولی من به آنها می گویم که کوتاه نمی ایم و در شهر خود می مانم و به انقلاب و قیام خود ادامه می دهم که لحظه به لحظه پیشرفت شهر را ببینم و از تو هم می خواهم چنین باشی . تا دور یکی (با هم ) شهرهایمان پیشرفت کند و یاد بگیریم که حقمان بگیریم .

با تشکر




نظرات 16 + ارسال نظر
رازهای سکوت چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ب.ظ http://rangesokut.blogfa.com

سلام ارجان عزیز
وبلاگت موضوع جالبیه.... من هم به مسایل شهری علاقه دارم. در واقع کارم در همین رابطه هست. خوشحال شدم وبلاگت رو دیدم. منتظر پست های بعدیت هستم. موفق باشی دوست من

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ http://ali4321n.blogfa.com

سلام دوست من

شما ذوق بسیار خوبی داری بهتون تبریک میگم

مرسی از بازدیدت عزیزم..

باز هم بیا منتظرم..

راستی شروع خوبی داشتی

فروزان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://tarikioeshghe.blogsky.com

اینایی که گفتی همه مشکلند.پس کو راه حل؟
همه فقط شعار میدن.(منظورم شما نیستید.بقیه رو میگم)
برام جالبه که یکی توی این سن و سال اونم یه پسر اینا براش مهم باشه.
از من که گذشت شما موفق باشید.
خوش باشید و به دور از حسرت

الناز پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

خیلی خوبه که به فکری امیدوارم که موفق هم باشی و راه حلش و هم با کمک دوستان پیدا کنی

ارجان جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ق.ظ

سلام و خیلی ممنون که برای مطلب من نظر دارید
و نظرات خوبی بود
چشم مطلب بعدی مشکلات را به همراه چندتا راه حل میدم
و شما الناز راست میگی من برای پیدا کردن راه حل به کمک دوستان نیاز دارم
با تشکر از شما که نبه مطلب من نظر می دهید

محمد ملک آبادی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://kashankhabar.blogfa.com/

سلام
مسائل شهری را بادید مدیران شهرستانها که شهرداران باشند با کمک شهروندان که همانا پرداخت به موقع عوارض و مالیات ها است برطرف نمود .
شهرداران هر شهری علاقمندند شهری تمیز و زیبا و ثرتمند داشته باشند و مورد توجه مسافرین و گردشگران بیشمار داخلی و خارجی باشد و این امر ممکن نیست مگر با تامین اعتبارات شهرداریها توسط شهروندان هر شهر
پس همه جای ایران سرای من است و همه شهرهای ایران شهرمن

امید جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.harf-e-tanhaei.blogfa.com

سلام
و
عرض
ارادت
مجدد

وبلاگ تنگ تکاب شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ق.ظ http://k1344.blogfa.com/

سلام دوست گرامی
باید توجه داشت که حق وحقوق انسان گرفتنی است وتنها با اتحاد ویکپارچگی مردم است که می توانیم به حقوق غصب شده خود دست یابیم ورکن اساسی آن آزادی است
...........

کامبیز محمدزاده یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ http://kambizgold.blogfa.com


داداش رضا وبلاگت هدف خاصی رو که دنبال نمی کنه

بهتر نیست مطالب و بحث هایی که انتخاب میکنی بطوری باشه که یک هدف رو دنبال کنه و به آخر برسونه

نه اینکه همش دوستات بیان برات پیام تبریک بزارن

و از وبلاگت تعریف کنند

بیتاسالک دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ق.ظ http://www.delbar14.blogfa.com

با درود
داداش رضا این یعنی تغییر
این یعنی هوشیاری...آگاهی...شکوفایی و نوآوری
تو .. من .. ما هستیم ..سازنده ی ایران فردا
ازمثبت ها میگوییم و هیچ کسی را مقصر ویرانی ها نمیدانیم..
به آبادانی فکرمیکنیم و با اتحادمان با عشق دراین لحظه ..فردا را میسازیم..ما می توانیم
داداشها..آبجی ها..تصور کنید... فقط تصور..به همین آسانی.
چون فکر انرژی است و قدرت خلق دارد.
با این اندیشه.. ابزار و افراد بسوی ما می آیند..بسوی ما که بهترینیم و لیاقت بهترین ها را داریم.....

شهلا نوری دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ http://wlsaz2.blogfa.com

خواندن این مقاله را به همه رفقا پیشنهاد می کنم.

ناگفته های پرونده نشریات دانشجویی (پشت پرده پروژه سرکوب جنبش دانشجویی)
www.wlsaz2.blogfa.com

بیتا سالک پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.delbar14.blogfa.com

من اگر بنشینم تو اگر بنشینی، چه کسی برخیزد؟

ما برای حذف نام خلیج عربی و برگرداندن نام خلیج فارس به نقشه ماهواره ای و آنلاین گوگل ارت نیاز به 1 میلیون امضا داریم. به عنوان یک ایرانی خواهشمندم لینک آبی زیر را روی نوار ادرس کپی پیس نمایید . http://www.petitiononline.com/sos02082/petition.html

این پیام را برای تمامی دوستانتان ارسال نمایید

کامبیز محمدزاده جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://kambizgold.blogfa.com


من هم با تغییر نام خلیج همیشه فارس مخالفم چون معتقدم خلیج فارس همیشه فارس بوده و هیچ کس حق ندارد نامش را عوض کند .

برای همین مطلبی رو توی وبلاگم ثبت میکنم که اگه لطف کنید بیاید ساپرتش کنید ممنون میشم

کامبیز محمدزاده جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ


آدرس وبلاگم :





http://kambizgold.blogfa.com

بیتا سالک جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.delbar14.blogfa.com

[گل]
پسرک پدربزرگش را تماشا می کرد که نامه ای می نوشت.

بالاخره پرسید: ماجرای کارهای خودمان را می نویسید؟ درباره من می نویسید؟

پدربزرگ از نوشتن دست کشید، لبخند زد و به نوه اش گفت:

درست است، درباره تو می نویسم اما مهم تر از نوشته هایم مدادی است که با آن

می نویسم.

می خواهم وقتی بزرگ شدی مثل این مداد بشوی.

پسرک با تعجب به مداد نگاه کرد و چیز خاصی در آن ندید:

اما این هم مثل بقیه مدادهایی است که دیده ام.

بستگی دارد چطور به آن نگاه کنی.

در این مداد چند صفت هست که اگر به دستشان بیاوری، تمام عمرت با دنیا به

آرامش می رسی.

صفت اول: گاهی باید از آنچه می نویسی دست بکشی و از مدادتراش استفاده

کنی.

این باعث می شود مداد کمی رنج بکشد اما آخر کار، نوکش تیزتر می شود.

پس بدان که باید رنج هایی را تحمل کنی، چرا که این رنج ها باعث می شود

انسان بهتری شوی.

صفت دوم: مداد همیشه اجازه می دهد برای پاک کردن یک اشتباه از پاک کن

استفاده کنیم. بدان که تصحیح یک کار خطا، کار بدی نیست، در واقع برای این که

خودت را در مسیر درست نگه داری، مهم است.

صفت سوم: چوب یا شکل خارجی مداد مهم نیست، زغالی اهمیت دارد که داخل

چوب است . پس همیشه مراقب باش درونت چه خبر است.

و سرانجام، چهارمین صفت مداد: همیشه اثری از خود به جا می گذارد. بدان هر کار

در زندگیت می کنی، ردی به جا می گذارد

و سعی کن نسبت به هر کاری که می کنی، هشیار باشی و بدانی چه

می کنی.

پائولو کوئیلو
[گل]

کامبیز محمدزاده پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

داداش رضا ممنون که به وبلاگم سر زدی و تو پتیشن خلیج فارس شرکت کردی و برام نظرت رو نوشتی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دست در دستم گذار و گوش کن
بت ایران را تو در آغوش کن
افتخارم آریایی بودن است
خون کورش توی رگهای من است
هموطن ایران همه خون من است
هموطن این خاک آرام تن است

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ای قلب اهورایی من آرام باش که من به کمک دوستانم

نامت را بر قله های افتخار هک می کنیم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عشق را تقدیم اهورای ایران زمین کن

که زمانی پدر یک ملت بود

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد